Recensie Virtuele tango

Ans Arts 25 april 2013
Virtuele tango is echt een boek van deze tijd,een thriller waarin een chatbox een belangrijke rol speelt.
Een moordenaar heeft er veel belang bij om in contact te komen met jonge vrouwen en als er dan slachtoffers worden gevonden wordt er een groot onderzoek gestart.
Sanne Philips en Luca Borra zijn belast met het onderzoek en doen alle moeite om de dader te traceren.
Ze komen in contact met meisjes die ook mailtjes en smsjes hebben ontvangen,het is een hele toer om de dader te ontmaskeren.
Het is een spannend en boeiend verhaal waarbij de uiteindelijke ontmaskering werkelijk subliem is.
Natuurlijk heb ik me tijdens het lezen afgevraagd hoe of het af zou lopen en wie de dader zou zijn,maar dit had ik echt niet verwacht.
Ik zou zeggen lezen dit boek van Melissa Skaye.

Meer recensies van Ans Arts