Dag 21

Aspen 09 juli 2020
Het verhaal gaat direct verder na de gebeurtenissen uit het eerste deel. Hierdoor zat ik direct weer in het verhaal en wilde ik weten wat er zou gaan gebeuren.

In dit deel zaten een stuk minder flashback als in het eerste deel. Hierdoor zat er meer tempo in het verhaal en gebeurde er ook meer. Wel vond ik sommige meerdere gebeurtenissen te gemakkelijk gaan. Voor mij gevoel had hier juist meer uitgehaald kunnen worden. Het voelde nu soms wat vlak aan.

Er wordt wel weer veel tijd in de gevoelens en ontwikkelingen van de verschillende personages gestoken. Op dit gebied gebeurd er dan ook wel erg veel.

Al met al is het een boek wat erg snel en gemakkelijk wegleest. Er zit een lekker tempo in het verhaal. Doordat elk hoofdstuk vanuit een ander personages is geschreven blijf ik ook door willen lezen.

Meer recensies van Aspen