Verlangen

Aspen 12 april 2020
In dit deel volgen we Easton. Hij leeft vooral om lol te maken en lijkt ervoor gemaakt om in de problemen te komen. Aan vriendinnen doet Easton niet totdat hij Hartley ontmoet. Zij ziet er alleen niks in om met de probleem aantrekkende Easton iets te beginnen.

Dit heeft weer wat meer van de schrijfstijl als de eerste 3 delen en trok mij dan ook weer onmiddellijk. Er gebeuren allerlei ‘foute’ dingen waardoor het heerlijk weg leest.

Easton vond ik in de eerdere delen altijd een leuk personage. Nu moest ik alleen wel erg aan hem wennen. Hij is wel erg laks en het lol maken is iets te overdreven. Naarmate het verhaal vordert lijkt hij wel te leren van zijn en fouten en lijkt hier in ook wel tot op zekere hoogte zijn verantwoording te nemen. Hierdoor vond ik hem wel weer steeds leuker worden.

Ella komt in dit deel wel weer meer voor, al is ze nu niet zo leuk als anders, maar ik mis Reed wel.

De intriges op Astor blijven heerlijk. Lekker overdreven en fout, ik hou ervan. Maar die cliffhanger... Wat een einde.

Meer recensies van Aspen