Boeiend

Astrid 31 december 2017
Ken mij niet...  De titel van dit boek is perfect gekozen!  Deze psychologische thriller, hoewel dit niet zo genoemd wordt, is dat toch zeker wel.
Je volgt een jonge vrouw, al snel wordt duidelijk wat ze heeft meegemaakt, door de in cursief geschreven terugblikken in dagboekvorm. In haar tocht naar een nieuw bestaan of is het uitsluitend gerechtigheid??
Dat mag de lezer zelf bepalen in deze vlot te lezen thriller.
Lastig weg te leggen hoewel je wel al vlug doorhebt waar het verhaal naar toe wil maar de manier waarop is zeer boeiend tot aan het eind. En ook het eind mag er zijn!!
Ook mijn complimenten voor de omslag, ook deze past precies bij het verhaal, opgaan in de menigte om niet op te vallen, prachtig uitgebeeld.
Een minuscuul minpuntje was de breedte van het boek, erg lastig vasthouden zonder de rug te beschadigen..
Maar al met al een debuut die vraagt om meer!
Een aanrader voor iedereen.

Meer recensies van Astrid