Boekenweekgeschenk leesbaar?

AstridvdJ 16 mei 2022
Laat ik kort en krachtig zijn, want er is al genoeg over gezegd. Als je een boekenweekgeschenk leesbaar wilt maken voor mensen die niet vaak boeken lezen moet je een leesbaar boek maken. Dat betekent dat er geen woorden in moeten staan waar je een woordenboek bij nodig hebt. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat een heleboel mensen dit boekenweekgeschenk direct in de prullenbak hebben gegooid.
Voor degenen die het wel hebben door kunnen lezen is het een mooi verhaal, waar de heer Pfeijffer zonodig zichzelf in moest noemen. Maar buiten dat, geeft hij weer een beeldend verhaal weer over een prachtig stuk van Italiƫ. Dit is hij, dit is Italiƫ. En dit is mijn recensie. Iets anders kan ik er niet van maken.

Meer recensies van AstridvdJ