auke venema 18 februari 2014
Goed verhaal met ware cliffhanger

Hals reikend uitgekeken naar het derde boek in de Bergmankronieken. En weer werd ik niet teleurgesteld! Een goed en spannend verhaal met daar omheen en er dwars door heen de persoonlijke intriges van mijn o zo geliefde personages. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik deze de minste van de drie vindt. Qua spanning is ie gelijk aan deel 1, maar dit deel kende twee plots waarvan er eentje door alle boeken blijft dwarrelen. Deel twee is in mijn ogen tot nu toe de beste, de spanning m.b.t. beide plots is fantastisch! In dit derde deel is de spanning ietwat minder en wordt het voor de auteurs steeds uitdagender om de verhaallijn die door alle boeken loopt ook aantrekkelijk en spannend te houden. Met een ware cliffhanger op het eind is men daar toch weer in geslaagd. Laat deel 4 maar komen!

Meer recensies van auke venema