Minst leuke boek van de serie

axellesbooks 24 september 2019
Nova gaat verder op Wilder, maar dan met twee andere centrale personages, namelijk met Landon (aka Nova) en Rachel. Rachel is een opvliegend en rebels type. Ze heeft een verleden met Landon en haat hem eigenlijk voor wat hij haar heeft aangedaan. Wat dat is, verklap ik niet.

Rachel kwam in het begin echt over als een rebels type wat ik wel kon appreciëren. Ik vond ze ook een heel sterk personage. Totdat de liefde tussen Rachel en Landon weer herboren wordt.. Dan is ze plots een mak schaap dat achter hem aanloopt. Vind ik spijtig. Ik vind het jammer dat ook hier lijkt dat de vrouw super afhankelijk is van de man.

Dit was ook wel een vlot boek, maar de stunts vond ik nu niet echt meer een toevoeging en ik ergerde me te veel aan de ontwikkeling van Rachel in het boek. Dit vond ik het minst goede boek in de serie. Maar omdat ik het wel leuk lezen vond, geef ik het 2,5 sterren. Het dwaalt ergens tussen de 2 en 3 sterren voor mij.

Meer recensies van axellesbooks