Super spannend

axellesbooks 18 juni 2019
Flo is zeer obsessief over een kindje in haar klas, Arthur, als ze merkt dat die enige vorm van mishandeling door zijn ouders vertoont. Flo is vastberaden om het jongetje te beschermen, maar ze krijgt een soort obsessie in de plaats. Hoe de obsessie zich ontwikkeld en het hoe en waarom, is zelf uit te vinden als je het leest. ;)
Er zijn flashbacks naar wat ervoor gebeurd is, en het heden speelt zich af wanneer Flo ondervraagd wordt door de politie. Meteen vraag je jezelf af 'wat heeft ze dan gedaan?' Ik kan je verzekeren dat het zeer spannend is en net wanneer je denkt hoe het in elkaar zit, klopt het toch niet.
De korte hoofdstukken hebben ervoor gezorgd dat ik dit boek in een razendsnel tempo uithad. De schrijfstijl zuigt je in het verhaal en maakt dat je gewoon niet kan stoppen.
Het enige minpunt aan dit boek is dat ik Flo echt een vervelend personage vond. Maar eigenlijk is dat geen minpunt aan het boek want het is net een deel van dit boek! Ik vond ze echt té, maar dat maakt dit boek net af.
Het is zeker geen "rozengeur en maneschijn" boek, maar echt super spannend en super goed geschreven. Echt een aanrader voor thriller liefhebbers!

Meer recensies van axellesbooks