Van dit boek had ik meer verwacht.

Het meeste is wel gezegd in de andere recensies.

Wat mij vooral gestoord heeft zijn de grote hoeveelheid lege pagina's bij elke wisseling van perspectief en die verwijzingen naar muziek.

Toevallig ken ik zelf de meeste songs wel, maar als dat niet het geval is, heb je geen idee waar het over gaat.
Het is natuurlijk de bedoeling om via muziek een bepaalde sfeer of gemoedstoestand te scheppen of weer te geven. Ik vind deze wijze te indirect en is een te gemakkelijke omweg die denk ik vaak niet goed begrepen wordt door de lezer.

Het boek had ik na 1,5 uur lezen uit (ik ben geen snelle lezer) en vind 18 euro daarvoor teveel.

Toch twee sterren omdat het boek mij wel heeft geboeid, spannend was en ik zeer benieuwd was naar de afloop (HOE zijn de personages om het leven gekomen.).