Dit boek biedt je geen tegenstroom

Beverlyn 08 oktober 2018
Tegenstroom is een niet zo bekend boek, wat me verwonderd. Het is gewoon een rollercoaster van emoties, ervaringen en aantrekkingskracht. Het is niet het typische roman waarvan je de verhaallijn al kent. Dit roman is anders. Martin had een vriendin waarvan hij niet echt hield. Hij kon echter zijn gevoelens uiten aan zijn zus Wende, Wendes verloofde Axel, Vinnie, Milena en Cam. Die laatste 5 werken in een strandtent in de Waddeneiland, genaamd de Grote Vis. Nadat Martin dus besloot het af te maken met Gwen, besluit hij zijn zus en haar vrienden te helpen in de Grote Vis.

Wende wil het nieuwe seizoen inluiden om een groot feest te geven en besluit dan Elodie – Martin jeugdliefde – uit te nodigen. Maar niet alleen Elodie wordt uitgenodigd; ook Mandy – Vincent zijn ex – wordt uitgenodigd.

Op het feestje krijgt Martin heel veel, verwarrende gevoelens. Gevoelens vol lust en angst voor Elodie en fijne gevoelens voor Mandy. Voor wie zal hij kiezen?

Dit boek is het vierde deel van de Eilandliefde-serie, maar kan je ook apart lezen. Het is ook de perfecte boek voor in de zomer of winter als je je verveeld. Het is een boek vol spanning en emotie dat je het gewoon niet kan wegleggen.