Blijft in je hoofd nazeuren, top!

BibliophileSan 17 november 2018
Wauw, wat een waanzinnig gave cover! Die spreekt direct aan! De gratie van de prima ballerina, maar met een hapering erin, als een elpee die gescratched wordt.
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt!

Het boek gaat over Nikolaj en Mischa, een bekend paar in de balletwereld. Niet alleen op het toneel vormen zij een paar, ook in het dagelijks leven.
Ze zijn getrouwd en hebben twee kinderen, Natalja en Gregory. Natalja is echter bij een ongeluk om het leven gekomen.

In het begin van het boek treffen we Mischa in een ziekenhuisbed. Ze heeft ernstige brandwonden en het is de vraag in hoeverre ze weer zal herstellen. Ze houdt bij hoog en laag vol dat het Nikolaj's schuld is; hij wilde haar vermoorden omdat ze van hem wilde scheiden.
Een paar kamers verder ligt Nikolaj, óók met brandwonden, en hij vertelt exact hetzelfde verhaal... maar dan omgekeerd.

Lees meer: http://www.watiknouvind.com/2018/08/wat-ik-nou-vind-van-vonk-van-anita.html

Meer recensies van BibliophileSan