Topthriller

In Buitenspel van Margje Woodrow gaan Nynke en Jimmy met de voetbalclub op trainingsweekend waar tijd is voor sport en spel én er pranks uitgehaald zullen worden door de jongens. Maar het loopt compleet uit de hand als het lichaam van een van hun teamgenoten ‘s nachts in het bos gevonden wordt en Nynkes vriendin vermist wordt… Wie heeft het op de tieners voorzien? En waarom?
Laat ik beginnen met zeggen dat ik helemaal niets met voetbal heb! Maar: dat maakte gelukkig helemaal niet uit, want het draait veel meer om de vrienden en de spannende gebeurtenissen! Het verhaal lees je vanuit het perspectief van de (anonieme) dader, Nynke en Jimmy. Iedereen heeft zo zijn issues en iedereen doet verdachte dingen. Ik heb tijdens het lezen van dit actuele en onwijs spannende verhaal echt op iedereen gezeten als dader, maar niet op de juiste! Echt weer een ontzettend meeslepende en goed in elkaar stekende (top)thriller van Margje!

Meer recensies van biebmiepje Judith