Fantastisch

biebmiepje Judith 29 januari 2020
Wat een verhaal!! Fantastisch! Ik was geboeid van begin tot eind en werd helemaal meegesleept die bizarre zoektocht naar het verleden van de moeder van Nina en Théa in. Wat heeft Nina een vreselijke dingen meegemaakt (voor haar toen heel normaal, dat was haar wereld, ze kende niet anders) en wat een geheimen blijken er allemaal in het verleden te zijn…
Stukje bij beetje komen er steeds meer puzzelstukjes bij elkaar, maar echt heel langzaam en de puzzel is veel groter dan je ooit had kunnen vermoeden. Briljant gedaan! Er zijn steeds nieuwe spannende ontwikkelingen, dat zou het verhaal ingewikkeld kunnen maken, maar dat vond ik hier gelukkig totaal niet het geval.
Anya weet ook die bijzondere plekjes in de Pyreneeën (ik wil ook zo’n mas in zo’n afgeschermd dal ) helemaal tot leven te brengen, in geur en kleur. Ze weet de sfeer echt heel pakkend weer te geven.
Ik moest echt even bijkomen van dit verhaal… Spannend, meeslepend, aangrijpend, een tikje bizar… Ik heb er echt intens van genoten! Een dikke 5* thriller!

Meer recensies van biebmiepje Judith