Gruwelijk

Laatste weduwe is weer een nieuw deel (9e) in de Will Trent (& Sara Linton) reeks van Karin Slaughter. Ik ben altijd bang met series dat ik een beetje kwijt ben waar we gebleven waren, het vorige deel van deze reeks is uit 2016, maar gelukkig komt het toch iedere keer wel weer terug! En ik hou nog altijd van Will & Sara dus was heel blij weer een avontuur met die twee te beleven.
Ik moest wel even inkomen in dit verhaal, niet door de personages, maar door het steeds terugspringen in de tijd en hetzelfde tijdstip door andermans ogen te beleven. Aan de ene kant deed het de spanning oplopen, aan de andere kant wilde ik gewoon graag door met de al vanaf het begin onwijs spannende verhaallijn! Want: waar nemen die mannen Sara mee naartoe? Wat zijn ze van plan? Welke rol speelt de eerder ontvoerde wetenschapster Michelle? Lukt het Will om undercover te gaan en Sara te redden en meer slachtoffers van aanslagen te voorkomen?
Een race tegen de klok dit gruwelijk spannende verhaal wat je op het puntje van je stoel laat zitten! En tot op het einde is het echt flink spannend! Een geweldig in elkaar stekende en actuele thriller weer van de Queen of Crime!

Meer recensies van biebmiepje Judith