Keihard

Meteen toen ik begon met lezen zat ik middenin de spanning. Knap gedaan, want je kunt gelijk niet meer stoppen met lezen! Het verhaal las heerlijk vlot en was ontzettend meeslepend. En wat een verhaal zeg, brrrrr.
Het verhaal is niet alleen onwijs spannend, het is ook afschuwelijk! Spannend door alles waar Tim en Suzanne in meegesleurd worden en dat ze hun leven niet meer zeker zijn, en afschuwelijk door wat er allemaal gaande is met die jonge meisjes… Je wilt het eigenlijk niet lezen, maar toch ook weer wel, want je moet weten hoe het verdergaat en hoe het in hemelsnaam gaat aflopen.

Wat een vreselijk boek! Vreselijk goed!! Echt een gewaagde, keiharde thriller vol vaart en actie. Een zeer meedogenloze thriller… Ik ben het nog aan het verwerken...

Meer recensies van biebmiepje Judith