Kleurrijk

De illustraties van Linde Faas geven de sfeer en het verloop van het verhaal perfect weer; van grauw en grijs naar langzaam steeds kleurrijker. Zo mooi en leuk gedaan! Ik ben helemaal weg van de dromerige, sprookjesachtige illustraties.

Ik heb echt zo ontzettend zitten GENIETEN van dit verhaal! En het raakte me ook nog eens heel erg… Het is een wonderbaarlijk en fantastisch avontuur met heerlijke kleurrijke personages, zelfs als ze onder prutje zitten. De mopperige Hens – geef hem eens ongelijk – de bijzondere Vijf en de schattige Walm met zijn ‘Mooi!’ op alles en zijn lekkere dikke ‘Wubbels’ (knuffels) waarmee hij iedereen opvrolijkt… Je sluit ze allemaal in je hart!
Ik vind het moeilijk nog beter te beschrijven hoe geweldig ik dit boek vind, maar ik hoop dat ik zo wel duidelijk heb gemaakt dat het de moeite van het lezen en bekijken waard is! Voor jong én oud!

Meer recensies van biebmiepje Judith