Prachtig

In dit prachtig vormgegeven kleurrijke, luxe en heerlijk dikke boek vol prettig leesbare, leerzame teksten van historica Helen Rappaport staan ontzettend veel foto’s uit de tv-serie, afbeeldingen van schilderijen en dagboek- en brieffragmenten. Achterin krijg je ook nog een kijkje achter de schermen van de tv-serie en komen medewerkers van de serie aan het woord.
Het is een heel aantrekkelijk en heel compleet geheel, perfect voor liefhebbers van de serie, maar ook zeker voor diegenen die de serie (nog) niet kennen en gewoon meer willen weten over de jonge koningin Victoria en de tijd waarin ze leefde. Het komt allemaal helemaal tot leven in dit pareltje van een boek! Ik ben er helemaal weg van! Echt een boek waarin je kunt blijven bladeren, keer op keer. Zo veel te zien en zo veel te lezen en te leren. Echt geweldig!
‘Hét boek bij de tv-serie’ ja, maar ook ‘Hét boek voor de liefhebber van mooie geschiedenisboeken’!

Meer recensies van biebmiepje Judith