Gewoon lekker gaan lezen

De boeken van Ilja Gort kenmerken zich onder andere door de humor. Dat vind je ook terug in zijn nieuwste boek ‘Godendrank’. Dit boek zal je van het begin tot het einde met een grote glimlach op je gezicht lezen.

Personage Abel is in één woord fantastisch te noemen. Hij lijkt precies te weten wat hij wil en hij weet zijn vrouw te overtuigen hoe geweldig het is wat hij wil. Heerlijk! Gort weet met zijn prettige en beeldende schrijfstijl de personages, de omgevingen en de gebeurtenissen zo te vertellen dat je het allemaal meteen voor je ziet. Je waant je even in Amsterdam als het stel daar bezig is met opruimen om vervolgens mee op avontuur te gaan in Frankrijk. Gewoon genieten!

Gort zorgt er met ‘Godendrank’ voor dat je je even in een heel andere wereld waant. Dat kunnen we op z’n tijd allemaal wel even gebruiken. Het is gewoon een heerlijk en grappig boek met een geweldige ontknoping. Gewoon lekker gaan lezen!

Meer recensies van boekenbeschrijfster