‘Toen ik dood was’ is alweer de 25e thriller van Loes den Hollander. Wat heeft ze een erg interessante psychologische thriller geschreven. Kenmerkten de thrillers van deze auteur zich eerst door de spanning om op zoek te gaan naar een bepaalde dader, tegenwoordig zitten ze psychologisch erg verfijnd in elkaar. Dat geldt ook voor dit nieuwste boek.

Den Hollander heeft een zeer prettige schrijfstijl. Ze gebruikt korte hoofdstukken, waardoor je als het ware door het verhaal heen vliegt. Vanuit verschillende personages lees je het verhaal. Je weet hierdoor meer dan de personen zelf, maar toch laat de auteur je soms nog even versteld staan. Je vermoedt wel bepaalde zaken, maar niet alles is zoals het lijkt te zijn. Heerlijk om te lezen!

Als je eenmaal in ‘Toen ik dood was’ bent begonnen, wil je het liefste door blijven lezen. Waarom wilden zowel Floris als Tony van hun vrouwen scheiden? Wat hielden zij voor hen geheim? En waar zijn ze gebleven nadat ze spoorloos verdwenen waren? Op deze en vele andere vragen krijg je uiteindelijk je antwoorden. Daarna kun je niet anders concluderen dan dat Loes den Hollander tot de top van de Nederlandse thrillerschrijvers behoort. Op naar de volgende 25!

Reacties op: Psychologisch erg verfijnd in elkaar

Toen ik dood was - Loes den Hollander
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95 Bestel het e-book € 7,99