Piep zei de muis

23 maart 2017
In dit boek wordt er een man vermoord teruggevonden maar zijn hart bevind zich niet meer in het lichaam. Het hart wordt afgeleverd bij zijn vrouw en kinderen. Waarom dat is aan Helen Grace om uit te zoeken.

Dit is het tweede deel in de Helen Grace serie. Ikzelf vond dit boek spannender dan Ienne Miene Mutte. Telkens wou ik weten wat er ging gebeuren en ik had ook moeite met het boek aan de kant te leggen. Bij ienne miene mutte was ik soms wat afgeleid. Ook de personages van het eerste deel kwamen er vrijwel allemaal in terug in hoeverre dat dit ging waardoor je toch een band met de personages begint te krijgen. Daarom zou ik zeker eerst deel een ienne miene mutte lezen. Na dit boek heb ik meteen deel drie uit de nog te lezen stapel gehaald.

Meer recensies van