Waard om te lezen!

Boekenzuurstof 26 juli 2020
Nothing more en Nothing less is een spin-off duologie van de After serie van Anna Todd. In deze duologie volg je Landon, dat is een zij-personage uit de After serie.

Als je de After serie niet gelezen hebt denk ik dat dit hele saaie boeken zijn. Het gaat namelijk vooral over het dagelijkse leven van Landon en ik kan me voorstellen dat dit je helemaal niet boeit als je Landon niet kent.
Als je de After serie wel gelezen hebt is dit een leuk boek met een vermakelijk verhaal. Het bevat wat verdieping van de personage Landon en heeft daarnaast een paar leuke manieren om de After serie the verweven met deze duologie.

Het tweede boek vond ik uiteindelijk iets leuker dan de eerste.
Ik denk dat dit vooral komt omdat het eerste boek vooral fungeert als een introductie naar Landons nieuwe leven en in het tweede boek lees je heel erg hoe de personages groeien en zich ontwikkelen, iets wat ik altijd leuk vind om te zien!

Al met al is deze duologie zeker het lezen waard!

Meer recensies van Boekenzuurstof