De geheimen van de Outback

Jane Harper heeft een geweldige schrijfstijl en weet de omgeving en sfeer van de desolate Outbacht prachtig weer te geven. Ik waande me even helemaal terug in Australië. Maar wat ze ook ontzettend goed kan is een geweldig plot neerzetten. Je blijft lezen om er achter te komen wat er nu toch met de dode broer is gebeurd. Zou het zo zijn of nee misschien is dit wel de oorzaak... Ik vond het een mooie ontknoping over de geheimen van de Outback. En nu het boek uit is, zie ik nog steeds die uitgestrekte rode aarde voor me en vind ik het jammer dat het verhaal afgerond is.

Ook met haar derde boek heeft Jane Harper zich een definitieve plek in mijn rijtje met favoriete auteurs gesetteld.

Meer recensies van Bookish Lifestyle / Veronique