EEN VLOT LEZENDE THRILLER

Saphira 16 oktober 2017
MENING

Het verhaal gaat over een vrouw genaamd Lo Blacklock. Zij mag mee met een cruise als een recensente voor het cruiseschip Aurora. Samen met nog een paar andere belangrijke mensen worden ze verwent op het schip. Lo ziet op een dag iets erg gebeuren en meld dit. Alleen niemand geloofd het. Was het dan toch een illusie? Of is er meer aan de hand?

Een fantastische thriller wat erg moeilijk weg te leggen was. Het verhaal heeft een vlotte en duidelijke schrijfstijl

De cover van het boek pas mooi bij het verhaal en komt goed over al een thriller. Het boek heeft een mooie hoeveelheid van 352 bladzijden.

Ik heb dit boek met veel plezier gelezen, echt een boek wat moeilijk weg te leggen is. Ik kan niet wachten op het volgende boek van deze schrijfster.

Een echte aanrader voor onze thrillerlezers.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren