GEESTVERWANTEN een heerlijk YA boek

Saphira 13 april 2017
MENING

Ik heb dit boek mogen ontvangen toen ik een interview afnam bij deze bijzondere en lieve schrijfster. Na veel mooie recensie gelezen te hebben over dit boek, kon ik niet meer wachten om te beginnen.

Het verhaal gaat over Merthe die te horen krijgt dat ze adopteert is. Hierdoor krijgt ze veel vragen hoe en wat. Haar vriendinnen pushen haar om met hun glaasje te draaien om zo antwoorden te krijgen. Helaas is glaasje draaien geen spelletje en brengt dit Merthe en haar vriendinnen op een spannend avontuur.

Een echt Young Adult boek waar een verborgen les in zit. Het verhaal is mooi en goed geschreven en je kan echt merken dat de schrijfster haar huiswerk heeft gedaan.
Het verhaal is lekker vlot en duidelijk geschreven, waardoor het boek heerlijk weg leest. Ik zat gelijk goed in het verhaal, waarom, omdat gelijk spannend is en je wilt weten hoe het gaat aflopen.

Mijn eerste indruk van het boek was dat hij fijn en stevig aanvoelt, maar wel aan de dunne kant. Het boek heeft een prachtige kaft en de beschrijving klinken en zien er spannend uit. Hierdoor was ik gelijk aangetrokken naar dit boek. De karakters zijn ook duidelijk beschreven en ik kon mijn eigen goed in hun plaatsen. Het verhaal is netjes afgesloten. Gewoon een heerlijk boek wat van begin tot eind spannend blijft. Het boek heeft de hoeveelheid van 223 bladzijden wat precies genoeg is voor dit verhaal.

Ik zal dit boek ook echt aanraden bij de Young Adult lezers en ik kijk erg uit maar meer werk van deze fantastische schrijfster.

STERREN

Ik geef dit boek 4,5 sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Meer recensies van Saphira