GOTCHA, WEER EEN GOED BOEK VAN DEZE GEWELDIGE SCHRIJFSTER

Saphira 25 oktober 2017
MENING

Ook dit zevende deel van de 'Rani Diaz'boekenreeks was weer geweldig. Het verhaal gaat over Sophia die een telefoontje krijgt van haar dochter dat er mensen in huis zijn. Haar dochtertje probeert ze zo lang mogelijk aan de lijn te houden. In eens hoort ze Gotcha en ze heeft geen contact meer met haar dochter. Sophia is te laat. Rani Diaz en haar team worden op de zaak gezet met weinig aanknopingspunten. Deze tragische gebeurtenis breek Sophia en ze besluit te gaan werken voor artsen zonder grenzen met het genezen van ebola patiënten. Daar leert ze iemand kennen  die haar weer gelukkig maakt. Zal dit ook zo blijven? En hoelang duurt het voordat de zaak van thuis situatie word opgelost? Zal ze ooit nog gelukkig zijn? Gelukkig heeft ze haar beste vriendin nog of niet?

Ook dit boek was weer een echte pageturner.  Het verhaal begint gelijk goed spannend en houd die spanning het hele boek door vol.  De schrijfstijl is net als in de andere boeken vlot en leest lekker weg.  Rani en haar team groeien ook in dit boek en dat maakt het inleven in deze karakters fijn. Het verhaal heeft verschillende wendingen wat je weer iedere keer op een andere manier laat denken. Alles wat er gebeurt in het boek is goed uitgewerkt, wat je een fijne leeservaring geeft. Het plot was pas tegen het einde duidelijk en weer geweldig.

De cover van het boek past ook echt bij het verhaal. Het boek zelf heeft de mooie aantal van 391 bladzijden. een mooi aantal voor dit verhaal.

Ik heb dit boek verslonden en kon hem gewoon niet wegleggen. Ben zeer benieuwd naar het volgende boek in deze reeks.

Dit boek en of deze boekenreeks is een echte aanrader voor onze thriller lezers.

STERREN

Ik geef dit boek 4.5 sterren