'Het geeft niet', een heerlijk verhaal

Saphira 16 augustus 2017
MENING

Wat ben ik blij dat ik dit boek heb gelezen. Het verhaal gaat over Sophie die samen met haar zus een kledingwinkel heeft en van het leven geniet. Op een avond ontmoeten ze een groep jongens waar wel één heel lekker ding tussen zit. Sophie wilt hem, alleen is hij minder makkelijk te vangen dan de andere mannen die ze heeft gehad. Na veel moeite heeft ze hem en ze komt er achter dat hij de liefde van haar leven is. Er is alleen één probleem hij is enorm jaloers en kan Sophie haar beste vriend niet tolereren. Gaat dit veel problemen geven voor Sophie? Waarom is hij zo jaloers? en hoe zit het met de vriendschap van haar beste vriend?

Dit was een heerlijk leuk, emotioneel en zelfs spannend boek. Het is een New Adult boek die staan bekent om de erotische scenes, maar in dit verhaal waren die er wel alleen niet te veel en overheersend.  Persoonlijk vind ik dit een pluspunt. Verder is het verhaal zelf netjes uitgewerkt en heeft een vlotte schrijfstijl. Het leest erg fijn weg en is moeilijk weg te leggen. De hoofdkarakters zijn duidelijk en goed geschreven, waardoor ik mijn eigen er goed in kon plaatsen.

Het boek zelf heeft een mooie vernieuwde kaft wat goed bij het verhaal pas. Hij heeft de hoeveelheid van 295 bladzijden een mooi aantal voor dit boek.

Ik zal dit boek zeker aan raden bij de Young Adult lezers maar ook aan de roman lezers.

Zelf heb ik dit boek met plezier gelezen en ik kijk erg uit naar het vervolg op dit verhaal.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren