STUURLOOS, EEN MOOIE AFSLUITER.

Saphira 08 maart 2018
MENING

Dit boek is het laatste deel van de Trucker Girl tweeluik. Zelf ben ik niet zo een groot fan van New Adult boeken omdat de meeste gewoonweg een verhaallijn missen. Cecilia's eerste boek kreeg daardoor ook maar 3 sterren van mij. Ik ben zeer benieuwd of dit tweede deel veranderd is. Nou geloof mij dat is het. Je kunt gelijk merken dat de schrijfster gegroeid is in haar schrijfwijze. Ze heeft meer verhaal in het boek geschreven dan erotische scenes. Dit is echt een pluspunt. Het verhaal zelf is grappig, romantisch en heeft ook een lekkere dosis spanning. De hoofdkarakters groeien lekker mee met het verhaal, hierdoor zijn ze ook beter inleefbaar en kan ik mijzelf beter in het verhaal plaatsten. De verhaallijn is met een vlotte schijfwijze fijn om te lezen, wel een beetje voorspelbaar, maar dat is zeker niet storend. Er zijn nog wel punten die beter uitgewerkt mogen worden en de schrijfster had ook iets meer het trucker gevoel mogen laten voorkomen in het boek, aangezien de boeken ook Trucker Girl heten. Verder is het echt een boek wat je in een ruk uit wilt lezen.

Het boek zelf heeft een cover dat goed bij het verhaal past en mooi aansluit bijĀ  het eerste boek. Het boek heeft de mooie hoeveelheid van 295 pagina's.

Dit boek is wel een aanrader aan de New Adult lezers.

Cecilia dank je wel dat ik dit tweede deel heb mogen recenseren en mijn naam in een boek is helemaal super.

STERREN

Ik geef dit boek 3,5 sterren