PS. In samenwerking met Uitgeverij de Vier windstreken en Bibliotheek de Boekenberg Spijkenisse mag ik nu dit prachtige prentenboek weggeven via instagram! Samen met een heel leuk pakketje van Bibliotheek De Boekenberg, go check it out!

Lucas weet het al vanaf het moment dat hij heel klein is, hij wil vliegen. Verlangend kijkt hij naar de vogels in de bomen, en de vliegtuigstrepen in de lucht. Elke jaar is zijn kerst- en verjaardag wens hetzelfde; Kerstman geef mij vleugels! Kaarsjes op de taart, zorg ervoor dat ik kan vliegen!

Totdat zijn moeder tegen hem zegt; ‘Lucas, er zijn ook andere manieren om te vliegen.’ En Lucas voor de eerste keer een boek in zijn handen krijgt, de bladzijdes openslaat en op een andere manier leert vliegen.

Op deze eerste dag van de Kinderboekenweek 2019, laat De Boekenberg van Rocio Bonilla ons nog even op een prachtige manier zien hoe mooi het lezen van boeken is. Het perfecte boek om samen te lezen met kleintjes, maar ook zeker om als volwassen lezer van te genieten.

Lees nu mijn volledige recensie op www.booksandmacchiatos.com of volg de directe link in mijn bio!

Reacties op: Lees boeken en je zult vliegen, dat is wat wij als lezers maar al te goed weten.

De boekenberg - Rocio Bonilla
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,95