Er zijn al meer dan 35 miljoen boeken van Karin Slaughter verkocht en ze in dan ook een bekende naam in de boeken wereld. Toen ik de flaptekst van Valse Getuige las wilde ik hem meteen lezen. Dit is een losstaand boek. Het boek begint met een proloog, dat zich meer dan twintig jaar geleden afspeelt. Dit was de avond dat ze iets vreselijks deden. De proloog trok me meteen het verhaal in. Het was al meteen spannend en ik werd het boek ingetrokken. In het boek lees je vanuit het perspectief van Leigh en van Callie. De personages zijn tot leven gekomen en ik kon me goed in ze inleven. Hun gevoelens waren goed beschreven en ik voelde met de personages mee. Beide hadden ze hun problemen en hun levens verschilden totaal van elkaar, toch kon ik me in beide inleven. Het boek zit vol heftige thema's, die Karin Slaughter op een realistische manier in de personages verwerkt had. Het boek was spannend en Karin Slaughter schrijfstijl leest erg fijn. Ik was het hele boek lang op mijn hoede voor wat er zou kunnen gebeuren en kon hem niet wegleggen. Er zitten veel plotwendingen in, die onverwachts kwamen en het boek nog spannender maakte. Ik had tijdens het lezen van het boek geen idee hoe het af zou lopen. Zou het goed komen? Of niet...? Het einde kwam dan ook onverwachts. Het plot was ijzersterk en zat goed in elkaar. Ik geefValse Getuige 5 sterren. Het is een spannende thriller met een ijzersterk plot en een echte page-turner.

Reacties op: Een ijzersterke thriller

Valse getuige - Karin Slaughter Karin Slaugther