Ik begin vast met te zeggen dat ik het boek aanraad.

Even in het kort waar het boek over gaat: de partner van Sanne is al 3 maanden vermist. Ze komen steeds dichter bij de waarheid.

Het boek leest vlot en er gebeurt altijd wel iets. Al vanaf het begin van het boek zat ik in het verhaal en bleef ik doorlezen. Er zitten meerdere kleinere verhaallijnen in, die perfect in elkaar passen.

Ik vind de schrijfstijl van Karin Bijl erg prettig om te lezen en werd alles goed beschreven.

Het plot is goed uitgedacht en tussendoor las je soms een paar zinnen vanuit iemand anders. Dit maakte het extra spannend! Het boek had de nodige plottwists en bleef spannend.

Het hoofdpersonage Sanne is erg goed beschreven en is diep op ingegaan. Ze woont samen met haar kat meneer Jansen en dacht haar partner Max goed te kennen. Ook haar onderlinge relaties met de andere personages zijn goed beschreven.

De meeste andere personages, zoals haar schoonmoeder ook. Jammer genoeg zijn sommige personages nog erg oppervlakkig.

Ik raad dit boek zeker aan. Op mijn blog: https://booksandparis.blogspot.com/2020/08/recensie-verstild-water.html? Gaf ik het boek 4 sterren en staat een iets langere recensie!

Heel erg bedankt dat ik dit boek mocht lezen:)

Reacties op: een aanrader!

Verstild water - Karin Bijl