Dit boek is zooo geweldig!

Uitstraling
Allereerst de kaft: het is zo mooi en gedetailleerd! Het sprak me echt aan om hem te lezen, dus heb ik dat gedaan. De flaptekst m, zie hierboven, sprak me ook aan. Het maakte me nieuwsgierig. Het is mysterieus.

Inhoud

Dit verhaal laat zien dat je niet alleen goed bent, of alleen slecht. Het laat zien dat we van allebei een beetje goed en een beetje slecht en iets ertussenin zijn. De personages hebben meerdere gezichten en je weet niet wie je wél en wie je niet kan vertrouwen. Het verhaal zit vol mysterie. Een held. Een schurk. Een leugenaar. Het staat op de kaft. Maar wie is wie? Wink denk heel bloemrijk. Ze denkt al te weten hoe het gaat, maar heeft ze wel gelijk?

"Ik had de held niet moeten kussen. De kus hoort pas aan het einde te komen. Na het monster en het gevecht. Na de glazen doodskist en de prik van het spinnenwiel."

Het is een mooi verhaal, waar ook verdriet in zit. Er wordt gepest, maar ook lol gemaakt. Tot die ene vreselijke avond.

Het boek leest erg makkelijk, maar is aan het begin een beetje onduidelijk. Als je er in aan het lezen bent wil je wel al snel het einde weten. Want wie is nou de held? Wie is de schurk? En wie is de leugenaar?

Beoordeling

Dit boek hoort zeker thuis in mijn top 10 boeken! Ik geef hem 4,5 sterren. Ik raad hem je echt aan! Ik wil zelf ook meer lezen van deze auteur: April Genevieve Tucholke.

Bekijk mijn blog BooksAndParis ook even voor de volledige recensie:

Op Instagram (BooksAndParis_)

Reacties op: Recencie: Wink Poppy en Midnight m