Vakantiegevoel maar megaspannend!

***,5 sterren! - Oef, wat een leuke rollercoaster was dit. Ten eerste: ik hou van de superrelaxte Abel, tof personage! Je voelt helemaal zijn vibe en daar ga je al snel in mee. Hij is echt de chille Amsterdammer waar alles mogelijk is. Hoe mooi is het om je droom na te kunnen leven en daar gewoon vol voor te gaan, mét vallen en opstaan? Ten tweede: dit boek zit vol met heerlijke laagdrempelige humor. Het is echt een fijn boek voor mooie zomerdagen. Die Franse sfeer wordt ook geweldig neergezet met precies die juiste, droge humor en de verborgen kanten van Frankrijk. Laten we het dan nu even hebben over het 'avontuur': hoe spannend was dat ineens! Het was eigenlijk toen ook inééns afgelopen (ik hou stiekem heel erg van boeken die een goed einde hebben, dus ik werd al even bang), maar whoo ik kon echt niet meer stoppen met lezen aan het einde! Waarom dan toch 3,5 ster? Misschien omdat het gewoon laagdrempelig genieten was, maar je er ook weer zo doorheen vloog. Niets slechts eigenlijk, maar gewoon een fijne tussenpose voor al mijn 'heavy fantasy-boeken' ;)

Meer recensies van Booksandsparkles