Tequila Sunrise, een verhaal dat je raakt

Booksbyharma 02 april 2023
Het verhaal gaat over Daphne en ze zit in een nieuwe fase van haar leven. Haar vriend Thom wil graag een nieuw leven opbouwen in Zuid Afrika waar hij promotie heeft gekregen. Daphne wil niet mee. Ze wil een gezin stichtten.
Ze verbreekt de relatie met Thom nadat hij haar ten huwelijk heeft gevraagd.
Nadat Thom naar Zuid Afrika is vertrokken blijft hij Daphne lastig vallen.
Al snel komt ze erachter dat ze moeilijk kinderen kan krijgen. Ze gaat vaak op stap met Jens een van haar beste vriendinnen.
Op een avond ziet ze een charmante knappe man aan de bar die haar aandacht trekt. Ze spreekt hem aan en schrijft op een kaartje of hij volgende week op dezelfde tijd en plek kan komen en dat doet hij.
Hij heet Renko en na de date valt Daphne als een blok voor hem.
Renko is mysterieus en draagt een geheim bij zich mee.
Daphne is verliefd op hem en komt er achter wat voor verleden hij heeft. Het weerhoudt haar niet om niet met hem om te gaan, wat een van haar vriendinnen niet zit zitten.
Daphne wil weten wat er allemaal in Renko’s leven is gebeurt en komt er achter wat er allemaal speelt en dat sommige dingen wel heel herkenbaar zijn voor haar.
Hoe gaat Daphne met de situatie om en kan zij Renko helpen? En Thom is zij nu helemaal van hem af?
Dit lees je allemaal in Tequila Sunrise!

Dit is het eerste boek dat ik van Julia mag lezen en ik mocht mee doen met haar blogtour. Hoe tof is dat.
Mijn allereerste en ik heb er erg van genoten.
Heel erg bedankt dat ik mocht mee doen ik vond het een hele eer.
Tequlia Sunrise is het vervolg op Kir Royal.
Ik heb zelf Kir Royal wel gelezen, maar wel naar dat ik Tequila Sunrise heb gelezen. Ik was zo nieuwsgierig naar Daphne en haar relatie met Thom en ook om de personages beter te leren kennen. Tequila Sunrise kan je ook goed lezen als stand alone boek.

Het is een heerlijk verhaal met diepgang ook op het gebied van verslavingen.
Je wordt zo in het verhaal van Daphne gezogen dat je op een gegeven moment wilt blijven door lezen.
Je gaat ook van de hoofd personages houden, je leeft met ze mee en zo kom je echt tot de kern van het verhaal.
Het verhaal over hoe mysterieus Renko is en dat Daphne er achter komt wat er allemaal speelt met hem trekt bij mij nog meer de aandacht om door te blijven lezen.
Het boek zelf kan je snel uitlezen, ik heb er echt bewust wat langer over gedaan ( maar nog steeds voor mijn doen erg vlot) om van dit verhaal te genieten.
Er zit van alles in, romantiek, vriendschap, liefde,maar ook verslavingen worden niet uit de weg geslagen. Een verhaal met een puur randje.
Julia is daar goed in geslaagd om er een mooi verhaal van te maken, een feelgood met diepgang, wat we ook wel zoiets als een realgood benoemen.
Ik moet zeggen dat ik dat heel interessant vind om te lezen als er diepgang in het verhaal wordt gebracht en dat heeft Julia met Tequila Sunrise zeker gedaan.
Het is een boek wat je raakt.

Een leuk weetje, Julia is bezig met een vervolg. En daar ben ik ook erg benieuwd naar. Wordt vervolgd en het maakt mij erg nieuwsgierig !

Meer recensies van Booksbyharma