Een prachtig slot van een mooie trilogie

bookstamel 21 februari 2020
Wauw laten we beginnen met de cover ook deze cover is echt weer geweldig . De witte wolf op de paarse achtergrond trekt gelijk je aandacht . Clavis heeft de covers van deze Trilogie echt ontzettend goed in elkaar gezet ze volgen elkaar perfect op .

Christine weet haar lezers vanaf het aller eerste moment te boeien . Het proloog begint gelijk goed als Esther en Jonathan weer meegenomen worden naar crustonic . Samen doen ze er alles aan om een eind te maken aan de verschrikkelijke dierenproeven die daar gehouden worden . En natuurlijk zijn ze nog steeds opzoek naar het anti-serum . gaat het ze lukken om dit antiserum te vinden ? In dit deel speelt de witte wolf ook een grote rol . Waar komt deze wolf vandaan en wat heeft deze te maken met crustonic ?

Wat ik zelf ook heel fijn vind aan dit derde deel in de trilogie is dat we eindelijk ook wat meer te weten komen over wie Hector is en waar die vandaan komt . In de eerste 2 delen had ik al steeds het gevoel dat er meer achter Hector moest schuilen en gelukkig zijn deze vragen en ideetjes dus in dit deel beantwoord . Ik denk dat dit ook een van de grote krachten is van Christine dat ze zo ontzettend goed is in karakter ontwikkeling . Zelf vond ik Esther in dit deel soms wel wat impulsief en ondoordacht in vergelijking met de eerste 2 delen . De strijd met de witte wolf is ook net als de voorgaande delen weer spannend van begin tot het eind . Heeft voldoende plotwendingen en een super goede opbouw . Al met al een heerlijke Trilogie om te lezen .

Uitgebreide recensies vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel