Upgrade Rémi 1.0

Brigitte 06 juli 2019
Bedankt Hamley Books om mij de kans te geven het boek te mogen lezen en mijn mening hierover te geven.

Remi is een jonge kerel die aanvoelt dat hij anders is dan zijn familie. Hij is een eenzaat en heeft geen vrienden. Zijn hobby bestaat uit gamen. Zijn ouders zijn steeds bezig met onderzoeken aan de universiteit en hebben nooit tijd voor hem.
Hij wil antwoorden krijgen en gaat op onderzoek uit.
Voor hij ook maar één vraag kan stellen, is er een luide ontploffing. Hij kan ontsnappen door een hand aan te nemen en komt terecht in “Het Creodroom”
Dit is een prachtige wereld van de nieuwe toekomst. Hier gaat hij verder op zoek met nieuwe vrienden, nieuwe technieken en vele uitdagingen. Een geweldig avontuur wordt gestart.

Ik heb dit Young Adult boek met heel veel plezier gelezen. Het is heel boeiend en vlot geschreven. Het bestaat uit korte hoofdstukken wat uitermate goed is voor de jongvolwassenen. Je wordt compleet meegenomen in het verhaal. Het verhaal is geschikt voor zowel tieners als voor volwassenen. De personages komen beeldend tot hun recht. Je kan er een mooie voorstelling van maken. Als je je ogen sluit, kan je jezelf inbeelden dat je in het “Creodroom” rondloopt. Samen met de vrienden van Remi, Emma, Jérôme enz.
Het boek heeft een sprekende cover die je aanspreekt om het boek vast te nemen als je dit ziet liggen bij de boekhandel.
Je wenst steeds verder in het verhaal mee te gaan om te weten hoe het afloopt. Het is moeilijk weg te leggen eens je erin begint te lezen.
Mijn score is 4,5 op 5 *
Zeker een aanrader.
Nog heel veel leesplezier !!!

Meer recensies van Brigitte