Korte spannende zomerthriller

BrigitteM 03 juli 2019
Laurien van der Geest is samen met haar tweelingzus Tessa, haar collega Pieter van basisschool en inmiddels een aantal goede vrienden vijf dagen de leiding van een kinderkamp in Egmond aan Zee. Vroeger als kind zijnde gingen Laurien en Tessa altijd al naar deze kampen toe. Pieter gaat dit jaar voor de eerste keer mee als leiding. Tussen Laurien en haar lijkt een beginnende zomerliefde te ontstaan, al doet Pieter af en toe ook een beetje raar. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin op het kamp, tot opeens de geschiedenis van 25 jaar geleden zich herhaalt als een van de kinderen van het kamp wordt vermist.

Dit is een korte zomerse thriller van Linda van Rijn. Vanaf het begin af aan zat ik goed in het verhaal en werd ik er ook door gepakt. Je leeft enorm mee met de hoofdpersonen op het moment dat er een van de kinderen wordt vermist. Uiteindelijk blijkt het einde van het verhaal anders te zijn dan dat ik had verwacht. Dit is altijd zo bij de verhalen van Linda van Rijn, en dat maakt ze zo heerlijk om te lezen. Kortom en spannende zomerthriller om lekker in mee te dromen.

Meer recensies van BrigitteM