Dit kon ook wel waargebeurd zijn!

Ik wist al lange tijd dat dit boek zou verschijnen, maar toch is altijd afwachten of je ook daadwerkelijk een recensie-exemplaar mag ontvangen. Dus toen wij benaderd werden door Xander uitgevers sprong ik dan ook letterlijk een gat in het dak.

De schrijver, Arjan Alberts, wist mij van het begin tot het einde aan het boek te kluisteren en zijn makkelijke en eenvoudige schrijfstijl zorgde ervoor dat ik eigenlijk door wilde blijven lezen. Maar helaas moest ik toch soms even stoppen om iets anders te doen, want anders had ik het boek echt in één ruk uitgelezen.

De hoofdstukken heeft Alberts lekker kort gehouden en deze worden afgewisseld verteld door de verschillende personages in het boek. Je merkt dat Alberts erg thuis is in de tbs-klinieken. Hij heeft dit erg goed weten over te brengen op papier en hierdoor heeft hij een erg goed debuut neergezet, wat zeker naar meer smaakt. Ik hoop dan ook dat het niet bij Natan Z. blijft maar dat hij snel met een nieuw boek komt.

Meer recensies van Bryan van De Koukleumpjes