Vervolg vol actie!

Carla Heskes 29 oktober 2019
Voor de buitenwereld is Madeline Dawson dood. Zij is omgekomen toen zij met haar auto in het water terecht kwam en door duikers na enkele dagen werd gevonden. Sheriff Biggs heeft haar geïdentificeerd.

In het geheim is zij echter meegenomen door de mysterieuze organisatie Tyr van Deanne. Ergens op een eiland van de Florida Keys wordt zij getraind en weer op volle gevechtssterkte gebracht.

We volgen Madeline als zij diverse missies volbrengt voor Tyr. Dit heeft allemaal te maken met een grote missie in Noord-Korea. Het levert een hoop actie en spannende situaties op.

Ik vond het weer een heerlijk boek. In filmtermen vond ik het meer een actie dan een thriller. Daarnaast vond ik het vorige deel net ietsje spannender en gruwelijker..

Het einde is wel weer super spannend, echt een enorme cliffhanger. Ik kijk dan dus ook reikhalzend uit naar het volgende deel!

Meer recensies van Carla Heskes