Lovely Feelgood

Carla Heskes 01 april 2020
Na lang wachten was daar op 18 februari dan eindelijk het zesde deel in de zeven zussen serie. Die avond had ik geblokt in mijn agenda om gelijk te kunnen beginnen in deze dikkerd!

Zon gaat over Electra, de jongste van de zussen en ook geadopteerd door de mysterieuze pa Salt.
Electra is supermodel, wereldberoemd maar ook erg onzeker en eenzaam. Ze woont in New York, een stad vol verleidingen. Ze grijpt naar de drank en probeert haar gevoelens te onderdrukken door af en toe een lijntje cocaïne te snuiven.

We volgen in het boek haar strijd tegen deze verslavingen.
Ze komt in contact met haar oma en die vertelt haar het verhaal van haar voorouders en waar zij vandaan komt. We worden als lezer meegenomen naar het mooie Kenia.

Lucinda Riley is echt heel bedreven in het omschrijven van de omgeving en de setting waar het verhaal zich afspeelt. Je waant je in Kenia, New York of waar dan ook ter wereld. Je gaat echt mee op reis. De mix tussen heden en verleden leest heerlijk en ondanks dat dit best een dik boek is had ik het super snel uit.

De laatste pagina laat je achter met een hoop vraagtekens en maakt dat je direct door wilt lezen. Helaas, we moeten nog even wachten op het laatste deel in deze heerlijke serie. Voor mij een favoriet, en absoluut vijf sterren waard!

Meer recensies van Carla Heskes