Een jonge vrouw overleeft een verschrikkelijke crash met haar auto.
Ze komt in het ziekenhuis terecht met onder andere een hoofdwond, een gebroken been en geheugenverlies. Ze heeft totaal geen idee hoe ze heet, wie ze is of waar ze vandaan komt.

Na ontslag uit het ziekenhuis komt ze terecht in het motel van Sandpoint Falls ergens in de waanzinnig mooie Winterse natuur van Idaho. Ze krijgt vreemde dromen waarin het lijkt alsof ze gebeurtenissen uit het verleden herbeleeft. Daarnaast probeert een stem in haar hoofd haar tot duistere dingen te verleiden.

Ondertussen wordt ze verliefd, op twee mensen zelfs. De mooie rijke Paige met wie ze een ingewikkelde liefdes- en bdsm relatie aangaat. En de sheriff van Sandpoint Falls, de knappe, stoere maar ook een tikkeltje mysterieuze Samuel Biggs. Wat gezien haar morbide gedachtes en moordneigingen misschien niet de ideale match voor haar is.

Via de dromen van Madeline kom je steeds meer te weten over haar leven van voor het ongeluk en zeker als er schimmen uit het verleden haar weten te achterhalen wordt er langzamerhand meer duidelijk over haar duistere verleden.

Dan wordt Madeline gevraagd te helpen bij een belangrijke en zeer gevaarlijke missie. Ze zal hier vele levens mee redden, maar zijn haar geliefden uit haar nieuwe leven nog wel veilig?

Wat een fantastisch boek, echt alles zit erin. Mooie personages, mysterie, geweldige natuurbeleving en voornamelijk heel veel gruwelijke en bloederige scènes, met als favoriet iets met een oogbal en stilettohak. Het einde is echt een knaller, een waanzinnig spectaculair slot en ik kan niet wachten om te starten met het volgende deel, en dat hoeft gelukkig ook niet! Loved it!

Reacties op: Spannende thriller met heel veel gruwelijke details!

Zon van de nacht - Jerrad Hoff
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95