Slecht geschreven (en slecht vertaald). Jammer want het verhaal op zich is niet onaardig.

chanralj 11 maart 2017
"De Thrillersensatie uit Zweden" op de cover was voor mij de reden om dit boek te kopen. Wat een teleurstelling. Het verhaal is ontzettend slecht geschreven (dezelfde woorden soms in wel 5 zinnen achterelkaar, van perspectief heeft de schrijfster nog nooit gehoord, terwijl je weet wie de "hij" of "zij" is wordt toch telkens tot vervelens toe de naam genoemd, als in CSI worden zaken die elk normaal mens weet door rechercheurs aan elkaar uitgelegd en er staan gewoon verhaalfouten in, dingen die niet kloppen). Maar misschien is de bouquetreeks in Zweden ook wel een sensatie. De vergelijking met Stieg Larson slaat echt nergens op.