Origineel, maar het einde kon beter afgewerkt worden

ChantalH 15 februari 2020 Hebban Team
Dit is het eerste boek dat ik van Karin Hazendonk lees. Ik was heel erg benieuwd naar haar schrijfstijl. Het boek is vlot en spannend geschreven. Het heeft een interessant thema. De titel past ook ongenadig goed bij dit verhaal. Je wordt meteen in het verhaal gezogen. Soms heb je wel het idee: Waarom doe je dit eigenlijk. Toch klinkt het allemaal wel geloofwaardig. De personages worden goed uitgewerkt en je leeft mee met hun angsten. Er wordt goed naar de plot gewerkt. Alleen begreep ik niet zo goed waarom het verhaal nog zo’n 100 pagina’s doorging. Het was een leuk idee, maar ik vind het toch niet helemaal goed uitgewerkt. Het lijkt een beetje afgeraffeld. Dat is wel jammer, want het idee is heel verrassend om op deze manier door te gaan. Helaas kan ik hier niet echt op ingaan, want dan verklap ik het einde. Ik heb dit boek wel met heel veel plezier gelezen. Dit was een goede eerste kennismaking met Karin Hazendonk.

Meer recensies van ChantalH