ChantalH VIP Club

Dit is een vlot en spannend boek. De hoofdstukken zijn wat lang, maar het leest zo vlot dat je dit niet eens door hebt. De personages zijn heel goed uitgewerkt. Je leert ze steeds beter kennen en leeft met ze mee. Er worden verschillende personen opgevoerd die iets met de moord van het meisje in het meer te maken hebben of Gwen kunnen stalken, zodat je niet weet wie uiteindelijk achter Gwen aan zit. Gwen vertrouwd niemand meer en daardoor is de spanning te snijden. Het boek begint met de ontdekking van een lijk in de garage van Gina’s huis. Dit is meteen heel beklemmend en beangstigend geschreven. Je voelt meteen de spanning. Deze spanning blijf je in het hele boek voelen. Hierdoor wil je ook alleen maar doorlezen. Je moet weten hoe het verder gaat. Het boek eindigt heel verrassend met een gigantische cliffhanger, zodat je met smart op deel twee zit te wachten. Ondanks deze cliffhanger is het verhaal toch afgerond. Dit vind ik persoonlijk heel fijn. Ik heb dit boek met heel erg veel plezier gelezen.

Reacties op: Beklemmende thriller met een gigantische cliffhanger

Stillhouse Lake - Rachel Caine
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,50 Bestel het e-book € 9,99