The queen behind the terror

Chardonay 02 juni 2017
Mirror mirror on the wall, who is the fairest of them all?

Nou in elk geval niet Levana.

Zodra je aan dit boek begint krijg je gewoon van het begin tot het einde medelijden met Levana.
Je leest eigenlijk hoe het zo gekomen is dat zei koningin is en dat Cinder op aarde zich verstopt. Je leest ook wat Levana doet om de man van wie ze houdt, met haar te trouwen.

In het boek komen zowel liefde, jaloezie en vooral veel haat aan de orde
De grote vraag is natuurlijk, waarom haar Levana haar zus Channary en waarom draagt ze altijd sluiers als er camera's zijn?

In dit boek had ik zoveel gemengde gevoelens en nog weet ik niet wat ik van haar moet denken. Het boek zelf vond ik echt geweldig. Je leest alles uit Levana haar kant. En dat is echt wel een goede aanvulling aan het verhaal.

Dit alles lees je nu in Levana. Maar wees gewaarschuwd. Je gaat haar haten, maar je gaat ook heel veel medelijden mer haar krijgen.

Meer recensies van Chardonay