Voor je het weet is je leven voorbij....

Chardonay 23 oktober 2018
Het verhaal is orgineel en spannend geschreven. Vanaf het begin tot het einde zat ik erin alsof ik Gwen was.

Alle andere personages die aan bod kwamen hadden allemaal wel iets geheimzinnigs waardoor je eigenlijk ook door wilt lezen om te achterhalen wat dat is.

Gwen is namelijk niet het stereo type meisje wat je vaak leest in een boek.
Ze is anders, probeert echter normaal te zijn, echter mag ze niet met de normale mensen omgaan. Helaas bestaat er zoiets als het lot en gevoelens en kun je daar weinig tegen doen.

Het werk als zielenverzamelaar lijkt mij een echt eenzaam beroep. Hierdoor mis je wel wat sociale vaardigheden. Ook dit werd wel duidelijk in bet boek.

Het enige wat ik een beetje jammer vond is dat er vrij weinig bekend is over Alexander, Laila en Kamil. Ze kwamen meerdere malen in het boek naar voren, maar toch weet ik nog weinig over ze of waarom hun zich zo gedragen.
Stiekem ben ik ook benieuwd naar raadslid Michael. Deze klinkt naar mijn idee menselijk, maar ook wel een sadist of iemand die graag geniet van alle geheimen en andere graag ernaar laat vissen.

Misschien krijgen we hierover nog wel meer in het vervolg te lezen. Ik ben hier in elk geval heel erg benieuwd naar.

En vergeet niet, laat elke seconden van je leven tellen, het is voorbij voor je het weet.

Meer recensies van Chardonay