Mooie afsluiter van de trilogie

Charisaa 14 augustus 2022
Waar de hele serie in snelvaart de opbloeiende relatie van Lisa & Daniel volgt, gaat die vaart lekker door want ze gaan samenwonen! Al was Lisa al vaak in het huis van Mathide te vinden, zetten ze nu echt de stap. Haar spullen worden verhuisd naar de villa. De relatie wordt er alsmaar beter op. Tot Daniels werk hem opslokt en ook nog eens met een aanbod komt die alles op zijn kop zou kunnen zetten. Al gaat liefde en verdriet snel in elkaar over als de zorgen rondom Mathilde toenemen. De vraag wat ze met de villa en katten moet gebeuren na haar dood, speelt steeds meer op. Eind goed, al goed, toch?!

Een mooie afsluiter van de trilogie. Al vond ik dit deel wat aan de zoetere kant en miste de emoties wat diepgang. Keuzes worden snel gemaakt, daar wordt niet lang bij stilgestaan en dat maakt het soms wat minder realistisch. Maar aan de ander kant past de diepgang wel bij een feelgoodnovelle dus als je dat in je achterhoofd hebt is het prima.

En de fijne, beeldende beschrijving waarmee Sandra woorden op papier zet, maken dat je het verhaal in een ruk uitleest. Met als mooie verrassing dat het verhaal verder gaat vanuit Manon en Leon in: Het kattenhuis. Wel goed om de Sugarrush * Office Candy serie dan eerst gelezen te hebben!

Meer recensies van Charisaa