Heerlijk leesbare thriller, met onvoorspelbaar plot!

Charisaa 27 juli 2022
Een gepassioneerde liefdesaffaire mondt uit in een levensgevaarlijke nachtmerrie.
Nina Metsaers (40 jaar oud) heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt: een goede carriere, een goed huwelijk en lieftallige kinderen die inmiddels het huis uit zijn. Alles wat je hartje begeert toch?! Toch stond hij daar ineens - Søren - de drieëntwintigjarige kitesurfer. Het ging alleen om de seks. Dat is wat ze elkaar duidelijk vertelde. Maar lang niet serieus genoeg om een affaire te noemen. Toch neemt het schuldgevoel bij Nina toe en wil ze het contact verbreken. Alleen dan komt de ware aard naar boven van Søren en blijkt hij zich niet zo makkelijk aan de kant te laten zetten.

Zeer verrast door deze kennismaking. Ruijters heeft een vlotte schrijfstijl en zorgt daarmee dat het boek vanaf de eerste bladzijde heerlijk wegleest en dat als een sneltrein blijft volhouden tot je de laatste bladzijde bereikt. Je vliegt dan ook door dit boek heen en de spanningsboog staat continue gespannen. Zag daardoor ook zeker een aantal plotwendingen niet aankomen. Geen voorspelbaar plot voor mij.

Enige minpuntje voor mij was dat je niet doorleest hoe het nu verder gaat. Ondanks dat veel duidelijk wordt, bleef er toch een gevoel knagen dat er nog een staartje aan zit. Mogelijk zelfs een vervolg?!

Meer recensies van Charisaa