"Dit verhaal is niet waar. Het speelt met je gedachten, het maakt dat je alles niet meer gelooft. Vooral genieten."

Het boek is zo geschreven dat elk hoofdstuk zich in een andere tijd afspeelt. Het ene hoofdstuk in het nu, het andere hoofdstuk zoveel maanden geleden. Dit was in het begin verwarrend voor mij, maar later maakte juist dat ik dit verhaal beter begreep. Het is erg gedetailleerd geschreven op de goede momenten en daardoor kan je beter meeleven met de hoofdpersoon. Humor is verweven door het hele boek, dit maakt het verhaal luchtiger.
Wat een super heftig boek! Dit boek is niet iets wat je zomaar 'even' tussendoor leest, het is een boek waar je focus ook echt bij het verhaal moet liggen. Het is een boek vol puzzels en mysterie maar ook een boek wat emotioneel tot je kan spreken. Misschien zie je de plottwists al van verre aankomen, maar toch blijf je lezen en wil je meer weten want HOE DAN!? Het is een geniaal boek en op het einde moet het boek je even bezinken. Dit boek is geen typische YA, maar het hoort er zeker wel bij!

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk