Een spannende nachtmerrie

Christien Heinen 20 september 2019
Een boek dat je in een ruk uitleest. Vanaf het begin zit je op het puntje van je stoel en wil je verder lezen om erachter te komen hoe het zit. Meteen in het begin is de baby van Amber en Tom, samen met hun draagmoeder Kirsten, verdwenen. De ergste nachtmerrie die je je maar kan indenken. Zo ook voor, met name, Amber. Zij wil er alles aan doen om Kirsten en Emma zo snel mogelijk terug te vinden.
Gedurende het verhaal, kom je er langzaam achter dat niet alles is zoals het is. Dit komt doordat het verhaal vanuit verschillende personages wordt verteld. En zelfs als je denkt te weten hoe en wat dan nog is het anders. Knap!
Het verhaal is spannend en soms zelfs luguber. Ik zat op een gegeven moment met een verwrongen gezicht te lezen. Dit geeft maar aan hoe beeldend het geschreven is.
Ik heb genoten van dit boek, ben erdoorheen gevlogen. En dat betekent dat het een goed boek is!
Een aanrader dus!
Vanaf vandaag overal verkrijgbaar.

Meer recensies van Christien Heinen