The Bookbabe

"Het is ontzettend triest, maar het is de natuurlijke orde der dingen. Soms moet je een rozenstruik snoeien om een prachtige bloem te krijgen." ~ p365.

Wat was het toch heerlijk om eindelijk weer een boek van Will en Sara te kunnen lezen. Ik heb echt als van ouds genoten van het verhaal, de personages en de zaak. De hoofdstukken overlappen elkaar qua tijd, telkens wisselend tussen Will, Sara en Faith, waardoor je een bredere blik op de situatie krijgt. Karin Slaughter heeft een beeldende manier van schrijven, waarbij je het soms tot in detail voor je kan zien. Heerlijk! Ze weet het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen met de gedachte gang van sommige personages, en laat me de tijdsdruk voelen van het hele gebeuren. Ik hoop dat ze ons nog lang zal verblijden met dit soort verhalen, ik ben en blijf fan ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters